9 juli 2008

Onder een schuine wand

Wat voor de een 'n onhandige lange en smalle ruimte onder een schuin dak is, tovert de ander om in een sfeervolle kinderkamer.

Door de wanden voor en achter het bed lijkt het net een bedstede.
En de rij groene olifanten op de muur geven de rechte wand een gevoel van hoogte. Licht is wel een belangrijke factor is zo'n kamer. Zorg ervoor dat er voldoende daglicht binnen komt.

Een mooi voorbeeld van optimaal gebruik maken van iedere ruimte!

Foto: Bolig Magasinet

2 opmerkingen:

  1. Super! We hebben in ons nieuwe huis precies zo'n kamer (2x6 meter, met vanaf 80 cm een schuine wand). Iedereen zegt dat er niets van te maken is, maar deze foto laat zien dat het wel degelijk kan. Heb er helemaal zin in om er iets mooi's van te maken voor onze dochter.

    Hartelijke groet,

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zo'n reactie kan ik erg blij worden! Mijn blog schrijf ik om de Scandinavische wooninspiraties die ik tegenkom te delen. En dan is het een grote bonus als je iemand een extra bruikbare kamer helpt bezorgen.
    Ik ben benieuwd hoe de kamer voor je dochter eruit komt te zien! Succes met het inrichten.

    Groetjes,
    Caroline (LILLE LYKKE)

    BeantwoordenVerwijderen