16 juli 2010

Morgen is ze de bruid

Morgen gaat mijn zus trouwen. We vieren het feest in de tuin van mijn ouders met een grote tent, veel vrienden, lekker eten en een knalfeest. Allen verzorgt door een cateraar uit Eindhoven die alles tot in de puntjes verzorgt (www.bylei.com). Zelf ben ik bezig met kleine creatieve details. Veel inspiratie daarvoor haal ik van het Amerikaanse trouwblog Once Wed. Zo kwam ik ook deze 'camping' bruiloft tegen. De bruiloft van mijn zus gaat een geweldig mooie dag worden. Toch denk ik dat ikzelf meer deze kant op neig als het gaat om een bruiloft. Maar ze zeggen wel eens 'trouw niet voor je 40 bent!'. Dan heb ik nog 5 jaar te gaan ;-).

My sister is getting married tomorrow. A beautiful wedding with a walking diner and a party in my parents' garden. I'm working on the last creative details. Much of my inspiration for this comes from the American wedding blog Once Wed. This is also where I came across this 'Camping Wedding'. As beautiful and luxourious as my sisters wedding will be, I believe I'm more for a wedding like this. But in Holland we have a song that goes 'Don't get married before 40' so I still have 5 years to go....

1 opmerking: