28 april 2011

Rolgordijnen kunst


Deze kamer kwam ik tegen op de Skona Hem site. Het brengt me op het briljante idee om mijn saaie witte rolgordijnen te voorzien van wat tekst zoals ook hier gedaan is. Zij haalden hun inspiratie uit een Woody Allen film, ik moet nog even op zoek. Suggesties zijn natuurlijk welkom!
This room was shown on the Skona Hem site. It makes me want to transform my plain white roll down curtains into nice typographic art. In this example they took their inspiration from a Woody Allen movie. I'm not sure what to put on the curtain yet. All suggestions are more than welcome!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb het eigenlijk niet zo op rolgordijnen
    maar zo is ie wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met rolgordijnen is het belangrijk dat het goede kwaliteit bevat dat het de warmte buiten houdt. bij deze webshop is een duorolgordijn te vinden voor voordelige prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel leuk hoor een rolgordijn opknappen. Maar kan je er alles op plakken dan? Of moet je speciaal stof ervoor hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne slaapkamer inderdaad! Ben benieuwd naar de badkamer impressies. Een marmeren badkamer zou deze slaapkamer niet misstaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er goed uit.  Ga je rolgordijnen beschilderen dan moet de stof wel niet krimpen. Anders gaat het golven.  Ik heb dit met duo rolgordijnen gedaan. Dat is een synthetische stof die zijn vorm goed behoud. Cheers Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je rolgorijn niet meer mooi is, zou je ook los stof kunnen bestellen. We hebben dat bij onze roljaoezie ook gedaan. Het verwisselen van de stof was erg eenvoudig. De prijs voor deze roljaloezie stof was ook nog eens aantrekkelijk. We hebben dit bij deze firma gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen