12 mei 2011

Van tuinhuis tot werkstudio

Zo prachtig heb ik de houten schuurtjes nog niet vaak gezien. Met lekker veel daglicht en slimme opbergruimte is er hier een mooie werkstudio van gemaakt. En bij mooi weer nuttig je de lunch buiten in een comfortabele stoel als break van je werk. Ook met name de combinatie van wit geschilderd en naturel gelaten hout maakt dit een mooi evenwicht. Afbeelding Bonytt online.
This little gardenshed has been transformed to a workstudio. With loads of daylight that is reflected by the white wall and floor. With smart storageroom this becomes a great workspace. I love the combination of white painted and nuetral woods. There is a balance in this space. The image is from Bonytt online.

5 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg! dacht even dat het bij jou in de tuin zou zijn, erg inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga mijn schuur opknappen en dit geeft me inspiratie! De binnenkant is hoe ik hoe ik het wil hebben, de buitenkant wordt lichter, waarschijnlijk wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,

    Wat leuk om je vanmiddag weer ontmoet te hebben, op de Swan Market. Ik hoop dat je een succesvolle middag hebt gehad en dat nog meer mensen je Scandinavische producten hebben ontdekt. Ik vond je stand erg leuk.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Katja Andriessenmaandag, juni 06, 2011

    Ja, dit wil ik ook!! Nu nog een tuin waar ie inpast...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je erg leuk gedaan zo ! pas wel op dat je geen last krijgt van boktor

    BeantwoordenVerwijderen