26 oktober 2011

Trick or treat!

Stiekem begint Halloween in Nederland steeds meer te leven. Kinderen nemen in ieder geval ieder excuus aan om zich lekker te verkleden. En afgelopen week kregen we ook het verzoek bij de post om je huis 'eng' te maken en snoepjes in huis te halen voor kinderen uit de buurt. Hieronder laat ik jullie mijn Pinterest favorieten zien voor halloween (klik op de afbeelding om naar de bron te gaan). 
See my Halloween favourites found on Pinterest (the photo is the link to the source). Halloween is not commonly celebrated in the Netherlands but it is winning grounds quickly. Last week we received a request in the mail to decorate our home (scary please!) and make sure we'd have some treats in store for neighbourhood kids coming around. 






1 opmerking:

  1. Wat superleuk om te zien! Ik ben dan wel geen kind meer (volgens mijn geboortedatum), maar ik ben jarig op Halloween en vind het enorm leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen