30 december 2011

De jaarwisseling komt eraan!

Images: Pinterst - search word 'new years'
2011 was voor mij persoonlijk een jaar van verandering. We zijn verhuisd, ik ben zwanger geworden van ons eerste kindje, heb besloten te stoppen met de webwinkel, veel leuke ervaringen mogen delen met mede bloggers, veel plezier beleefd aan mijn blog en Pinterest en Instagram ontdekt. 
2012 begin ik in januari met het moederschap (ergens in het 2e deel van de maand), ga ik een baan zoeken voor 3 dagen in de week, heb ik leuke plannen voor mijn blog en als passie en energie het toelaten komt er vast ook nog wel iets met mooie inkoop in kleine oplages. Kortom, ook weer een jaar waarin ik veel nieuw terrein ga ontdekken. Maar eerst ga ik me concentreren op onze junior. Ik wens iedereen morgen een fijne jaarwisseling met geliefden, lekkernijen en vertier. 
For me personally 2011 was the year of change. We've moved house, I'm pregnant with our first born, I've quit my webshop, met and shared great experiences with fellow bloggers and discovered Pinterest and Instagram
In 2012 I'll start the year with a baby (somewhere in the second part of January), I'll be on the lookout of a nice job for 3 days a week, have some great plans for my blog and if energy and passion continue as it is I'm sure I'll try to find some nice items for a small shop. Again, a year of many changes. But first things first and that will be becoming a great mom! I wish you all a great new years eve with loved ones, great food and loads of fun!

5 opmerkingen:

  1. Een hele fijne & gezelllige jaarwisseling voor jou ook! En alle goeds voor het nieuwe jaar & het mooie nieuwe leven!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend dat je volgende maand je 1e kind mag verwelkomen! (is dat de reden dat je bent gestopt met de webshop?)
    Ik ben zelf ook zwanger en een maand later uitgerekend dan jij, van m'n 2e kind, maar omdat m'n 1e al 12 jr is, lijkt het bijna alsof ik voor 't eerst zwanger ben... vind 't weer net zo spannend als toen.

    Sterkte/succes met de laatste loodjes en ik wens je alle goeds voor 2012 met je gezin!
    Groetjes van Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi 2012, echt om naar uit te kijken.
    Ik blijf met veel plezier je avonturen volgen!
    Ik wens je een heerlijk 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2012 wordt voor jou sowiezo een bijzonder jaar. Geniet nog even van de laatste "loodjes" en ik ben benieuwd naar al je plannen voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hela,

    spannend he, zo vol verwachting..Ontspan jezelf nog maar goed, je zal jouw energie goed kunnen gebruiken! Mijn eerste kind is ondertussen al anderhalf..Geniet van je wondertje!

    de aankoopster van de mooie lamp
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen