21 juni 2012

Doe mij maar zo'n souvenir




Als je niet al naar ItaliĆ« op vakantie gaat zou je het alsnog wel willen om deze prachtige meubels eens 'in real life' te zien. De designs van Eumenes zijn duidelijk geinspireerd door klassieke design stukken en allen voorzien van een eigen moderne twist en kleur. Bankjes, LEUK! Stoeltjes, LEUK! Mix van kleuren in onderstel en zitting, LEUK! Alleen de tafel... die spreekt mij persoonlijk iets minder aan.
If you haven't planned a trip to Italy already you'ld be tempted to go just to see these furniture up close. The designs by Eumenes are inspired by some iconic design pieces. But have their own look and a great selection of colours. I love the sofa, I love the chairs and I love that you can mix and match the colours of seating and the legs. The only thing that doesn't really do it for me personally is the table.  

6 opmerkingen:

  1. Ja heel erg leuk dat bankje! Enig idee of het ook te koop is ergens?
    gr. Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Ik ben het met je eens over de tafel, dat matglas is iets te modern hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige meubels. Vooral de stoelen vind ik heel erg leuk. Die tafel lijkt het gevolg van een black-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naar aanleiding van de reactie van Kelly ben ik ook erg benieuwd of ik dit bankje ergens kan aanschaffen?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien zou je kunnen informeren via het contact formulier op hun site: www.eumenes.it/contact/write-us/?lang=en
      Ik heb zelf nog geen NL verkoop adressen kunnen vinden.

      Verwijderen