4 november 2012

is it too soon?


Ik weet het, online eigenlijk nog iets te vroeg voor kerst inspiratie. Maar vandaag werd ik in de stad verblind door lampjes, glitters en veertjes. En toen zag ik zojuist op het blog van Ferm LIVING deze afbeeldingen en was ik niet meer te houden. Geweldige adventkalender! Mooi dat ie basic is en dat je zelf kunt kijken of je kleur, naturel of zwart/wit wilt gebruiken voor de pakketjes. Het kleed is dit jaar ook heel mooi. Toch jammer dat we in Nederland niet zoveel gebruik maken van kerst kleden.
I know... it's too soon! Online you don't find as much Christmas yet but in the stores today I was blinded by the lights, sparkles and feathers. Coming home and seeing this Ferm LIVING Christmas series on their blog I just had to start with Christmas on this blog. I love the advent calender. It's basic and you can add your own style either in colour, whites or naturals. And this rug is too cute. Unfortunately we don't really use many of these rugs under the tree in the Netherlands.

4 opmerkingen:

  1. Neeeeeee, het is nog helemaal niet te vroeg hoor! Het is heerlijk om vast te bedenken hoe het huis straks helemaal omgetoverd gaat worden in de kerstsfeer. Deze prachtige foto's geven me inspiratie. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, ik raak ook al helemaal in een kerststemming zo!

    BeantwoordenVerwijderen